سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روش تولید شیرآلات حمام و دستشویی با چاپ سه بعدی چگونه است

روش تولید شیرآلات حمام و دستشویی با چاپ سه بعدی چگونه است

آرم پایپ : شاید شما دوست نداشته باشید که شیرآلات دستشویی و حمام فقط جنبه ی کاربردی داشته باشند و می خواهید که شیرآلات مورد استفاده در آشپزخانه، دستشویی و حمام دکوراسیون خانه ی شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

شیر آب ظرفشویی و شیرآلات ساختمانی به دلیل زیاد در دید نبودن توجه آنچنانی به آن ها نشده است. اما شیر آب از دید طراحان خلاق هرگز پنهان نمانده است اگر به دنبال شیرآلات خاص و منحصر به فرد برای دستشویی و حمام هستید پیشنهاد می کنیم این پست را با دقت بخوانید.

مقاله پیشنهادی : لوله پنج لایه

یک شرکت آمریکایی به نام DXV American Standard انواعی از شیرآلات فلزی مدرن حمام و دستشویی و آشپزخانه را توسط چاپ سه بعدی تولید و عرضه کرده است.

این شیرآلات در سه مدل مختلف و از فلز بسیار ظریف طراحی و عرضه شده اند، یکی از مدل ها مانند مدل های موجود در بازار طراحی شده، یکی از مدل ها دارای طراحی مجسمه وار است و بدنه ی آن طراحی خاص و زیبایی دارد و نمونه ی آخر هم آب را از چهار سطح مختلف و از طریق ۱۹ لوله ی کوچکتر پخش می کند.

استفاده از این شیرآلات خاص و منحصر به فرد در دستشویی و یا آشپزخانه باعث می شود که هنگامی که می خواهید دست هایتان را بشویید احساس خاصی را تجربه کردخ و به خاصیت جادویی بودن آب پی ببرید.

چاپ و تولید یکی از انواع این شیرآلات حدود ۲۴ ساعت طول می کشد و پس از چاپ هر کدام از این نمونه ها به صورت دستی جلا داده می شوند. قیمت شیرآلات چاپی آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی از ۱۲،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

به نظر شما این نوع شیرآلات چاپ سه بعدی مدرن و زیبا می تواند بازار را در دست بگیرد؟

روش تولید شیرآلات حمام و دستشویی با چاپ سه بعدی چگونه است